Menu

Bic i Cyc, czyli kobieta na siłowni

Najlepszy trening na spalanie tłuszczu!

agacior89

maxresdefault_1 

Jeśli obejrzeliście poprzednie filmy wiecie już, jakie tętno jest dla nas optymalne i jak to się dzieje, że spalamy tłuszcz.

Dzisiaj odpowiemy sobie dokładnie na pytanie, kiedy dokładnie spalamy tłuszcz. Czy wiecie, ze najwięcej chudniemy, kiedy... Nie trenujemy? Siedząc, leżąc, śpiąc.

 Długi trening na rowerku czy orbitreku nie jest optymalny na chudnięcie. Jeśli chcesz spalić tkankę tłuszczową, najlepszy będzie dla Ciebie krótki, intensywny trening interwałowy, który podniesie tempo spalania i przyśpieszy metabolizm. Dzięki temu kilogramy będą znikać kiedy.. Śpisz ;)

Warto kontrolować nasze tętno, żeby wiedzieć, czy nasz interwał jest poprawnie przeprowadzony i stymuluje nasz organizm do utraty tłuszczu. Interwały są optymalnym bodźcem, odpowiednio meczącym, dzięki któremu mamy deficyt tlenowy – zaspokojony właśnie wtedy, kiedy kończymy trening, bierzemy prysznic, wracamy do domu i dużo, dużo dłużej; nawet do 24 godzin trwa spalanie tkanki tłuszczowej.

Natomiast długie cardio powoduje, że metabolizm spowalnia – spalamy tkankę tłuszczową TYLKO w trakcie treningu.

Tłumaczy to też, dlaczego trening na siłowni i z ciężarami zapewni nam lepszą sylwetkę niż bieganie i długie kręcenie na rowerku. Pamiętajcie, że każdy trening powinien być dostosowany do danej osoby – inaczej będzie trenowała osoba początkująca (tutaj może być cardio, bo początkujący na interwałach UMRZE), inaczej wytrenowana a inaczej trenująca pod dane dyscypliny. Najbezpieczniej jest oczywiście robić treningi pod okiem trenera, który odpowiednio nas poprowadzi.

© Bic i Cyc, czyli kobieta na siłowni
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci